Simge0205 Kızlar 31+6 haftalığım karnım sürekli böyle pıt pıt atıyor aynı kalp atışı gibi tık tık tık diye karnımdanda izliyom bebeğin hıçkırmasımı bu hergün mutlaka 1 2 kez böyle oluyor sonra kendiliğinden kayboluyor damar atması gibi ritmik atıyor
burcuyilmazzz38 Simge0205 33 haftalık hamileyim aynısını bende yasıyorum hatta korkuyorum die rahatsız oluyorum😂
Ayshababy Simge0205 yok korkma ben daha hıçkırıkları hissetmiyorum 1 haftaya herhalde artık bende hissederim burda çok okudum hıçkırık nasıl olur diye sizinkide aynı durum dokturum nst baktında bebeğın hıçkırıyor dedi kötü bişey mi diye sordumda bebeğın geliştini gösteriyor iyi bişey dedi
Merve_yldz96 Hıçkırık hissetmen iyi bir şey solunum sisteminin geliştiği anlamına geliyor ben 30 haftalık gebeyim bende hissediyorum
biranne_birbebek Simge0205 30+4 olduk bizde, iki gündür hıçkırıklarını hissediyorum pıtırcığımın🥹 çok duygusallaştırdı nedense bu hıçkırık beni🤰 bütün bebişler sağlıkla gelsin inşallah 🥰