serenea Benim asıl anlamadığım doktorlar özellikle de devlet hastanesindeki doktorlar insanları iyileştirmek için okumuyorlar mı,git bu çocukta düşerse öyle gel ne demek,can bu can bez parçası veya başka bişey değil,sanki kendi ceplerinden çıkıyor o paralar,devletimiz karşılıyor çok şükür
Doktorlar niye bu kadar mağdur ediyor hastaları anlayamıyorum!!!