tazemom__ bugüne kadar herşeyi denedim maden suyu muz rennie ve süt hepsi anlık kesti bı sure sonra yanma devam etti geçen iki gün dondurma yiyip uyudum ve yastığımi dik pozisyonda tuttum (zaten hep yastığım dik uyurum) mide yanmam olmadı dün gece dondurma yemeden yattım tüm gece midem yandı kaç kere süt içmeye kalktım bilmiyorum bu gece tekrar dondurma yiyip uyuyacam bakalım gerçekten işe yarıyor mu denemeye değer