Elailelale Arkadaşlar hafta başından beri kasım ağrım bar. Bu ay rahim filmi çektirdim. Normalde bu gün adet olmam gerekiyor. Sizce gebelik var mı akşam test yaptım.
gokcekocyigiit Elailelale ilk 5 dk içerisinde çıktıysa evet çok hafif silik çizgi var, sabah ilk idrarla testi tekrarlayıp, kan verin, hakkınızda hayırlısı olsun 🌸
Elailelale @“gokcekocyigiit”#p gokcekocyigiit 10 dakika sonra çıktı sabah tekrar ilk idrarla yapacağım. İnşallah çok teşekkür ederim
gizem_esmr Elailelale golge var gibi gorunuyor ama bu markanin yalanci pozitif verdigini de gordum baska testle de deneyin ya da kan verin testte görünüyorsa kesin cikar🩷
Elailelale gizem_esmr çok teşekkür ederim 🙏❤️ tam adet günümde yaptım daha net çıkması gerekmez miydi varsa da
gizem_esmr Elailelale gec dollenme olursa olabiliyor ama bu teste guvenemedigim icin net bisey de diyemiyorum canim baska markayla dene hayirlisi olur insallah🩷
Aler Ben çok hafif silik bişey gördüm ama sen sabah ve gün aşırı yap testini kaset testler de belli ediyor bilgin olsun ikisinden de dene ben de kendimde çok erken farketmiştim