Sumbgdy Merhabalar, 37 haftalığız bebiş 36. Haftada 3100 gr 1 hafta ileride demişti doktorum. Normal doğum planlıyoruz ancak hafta arttıkça acaba doktor 38de falan doğumu başlatalım der mi suni sancıyla, bebek 3.5 üzerine çıktıysa eğer.
ipekveatlas Sumbgdy benim oğlum 36+0 da tam 3100 cıktı sonra 40+2 de 4kg doğurdum vajinal. ama zor oldu benimde doğumumu başlattılar suni sancıyla keske kendisi gelseydi bi iki hafta önce diyorum
ipekveatlas şöyle de bişey var benim bebeğimin oksiput posterior problemi vardı zor doğurmamın nedeni buydu yoksa cevremde 4,5kg doğuranını bile gördüm
Sumbgdy ipekveatlas biz doğurcak olsak bile doktorlar risk almak istemiyor ya haklı olarak şimdi 3.5u geçtiği gibi doktor suni sancı verelim demeye başlayacak gibi hissediyorum 🤣
ipekveatlas Sumbgdy normal doğumu desteklemesi bile iyi bi sey çoğu doktor direkt sezaryene alıyo🤕 hakkınızda hayırlısı olsun
Fatma1042 38.+4 deyim bu gün.38+2 de 3500 gramdı bebeğim ama beniö doktorum 40 a kadar bekleyecek öyle dedi