Ahhhh 1,5 aydır neler çekiyorum
Natera firmasına Fetal DNA testi yaptırdım
Trizomi 18 ile ilgili bir mozaiklenme görüldü sonuçlarda
Diğer testlerin ise sonucunu bile vermedi atipik bir bulgu yakaladığı için
Neyse nipt plus one diye bir firmaya yine test yaptırdım içim rahat etsin diye
Ordan çıkan sonuçlar terrtemiz
Neyse bu arada beni Acıbadem ve Liv hospitala gidiyorum sürekli iyi perinatologlara, onlarda natera firmasının çok hassas olduğunu söylediler ve hepsi amniyosentez yaptırmam gerektiğini söyledi
Geçen hafta cuma günü yaptırdım ön sonuclar 2 gün içinde geldi temiz az öncede diğer sonuçlar geldi tertemiz çok şükür
Burda bana destek veren dua eden herkese çok teşekkür ederim
Umarım sağlıkla alırız bebişlerimizi kucağımıza