Asli_demir06 Reglim 4gün gecikti 2 test yaptım ama cok silik cıktı kan verdim negatif ptesi teskrar gitmem söylendi olabilirmi - - -
Loveis Asli_demir06 canım kanında negatif çıkmışsa testlerin bi önemi kalmıyor. Zaten 1 hafta gecikme normal kabul ediliyor, dedikleri gibi tekrar kan verip doktora gozukursun.