Aysunnn3 Gulcan-66 Kuzey oğlumun adı o yüzden ilk tercihim o olurdu ama şuan da bende ikinciye hamileyim Rüzgar ismi hoşuma gidiyor oda olabilir 🤩🧿
Talentedmom Gulcan-66 kuzey ve rüzgarlar çok yaramaz oluyor onu söylim de 😀Asil ve Ahlas ismi çok güzel
guneykeremsmom Gulcan-66 biz Kerem koyuyoruz oğlumun ismini çook güzel bence ama kızınızın ismine Rüzgar daha cok uyuyor gibi