Beb-2 Merhaba kızlar bugün cinsiyet öğrendim ama tam sevinemeden yapışma var dedi doktor riskli gebelik bölümüne gönderdi bebek biraz rahime yapışmış dedi sizce geçer mi 17. Haftadayım