Bibebek_2kedi Bu aralar bebeğimin hareketleri çok azaldı tekme şeklinde değilde kımıldarken bi tek hissediyorum normal mi kızlar yeri filan daraldığı için olabilir mi sizin nasıl hareketli mi bebişler
Barlasmomyy Bibebek_2kedi 28 haftalığım aynı durum bende de var bugün kontrolüm vardı her şey normaldi endişe edilecek bir durum yok kilo aldığı için öyledir birden artar hareketleri dedi doktor
Melikeakkc Bibebek_2kedi ben de 27 hafta oldum çok şükür. Ama hareketlerini hissediyorum. Ama ilk gebeliğimde oğlum çok sakindi karnımda sadece dönüşünü hissederdim. Son ay çok tekme atmıştı. Bulak gebeliğime göre daha hareketli😌 çocuktan çocuğa değişiyor dönüşünü bile hissediyorsanız hareket sayılır.
hamcokelek33 Bibebek_2kedi bende de 30. Haftadan sonea böyle hissetmeye başladım. Yakın takipliyim tansiyon dolayısıyla 10 günde 1 gidiyorum kontrole çok şükür bir sıkımtı yok. Ama hem kilo aldığından hemde yeri daraldığınsan oluyor bence🥹 çünkü artık hareketlerini resmen dışarıdan görebiliyorum
Bibebek_2kedi Barlasmomyy Ay inşallah ya daha kontrolüme 1 hafta var benimde endişe ettim şuan içim rahatladı 🙏
Barlasmomyy Bibebek_2kedi endişe etmeyin inşallah bi problem yoktur çünkü bende de halen öyle sadece yer değişirken hareket hissediyorum:)
Bibebek_2kedi Melikeakkc Bu bebişiniz kız mı acaba bizimki de normalde aşırı hareketliydi işte dünden bu yana böyle olunca onda endişelendim bebişim kız bu arada benim☺️
Bibebek_2kedi Barlasmomyy Bende şuan öyle hissediyorum sadece yer değiştirirken hafif kıpırtıları oluyor normalde çok hareketliydi bebişim dün geceden bu yana böyle olunca ister istemez bi korktum yarın doktoruma gitmeyi düşünüyordum ama içimi rahatlattın haftaya kontrolüm var o zamana kadar beklerim artık
Barlasmomyy Bibebek_2kedi 28+0 3 günden itibaren öyle hissediyordum bugünde öyle zamanla düzelecek daha sert hareket edecek dedi doktor bugün bende çok endişe etmiştim ama yine de içini rahat ettirmek istersen bi git erkene alabilirsen randevunu o da olur 1 hafta erken girmiş olursun muayeneye
Bibebek_2kedi hamcokelek33 Maşallah 🧿 Demekki herkeste belli bi dönem bu yaşanıyor korkmamak lazımmış. Şuan hareketleri nasıl bebişin hareketli mi
Bibebek_2kedi Barlasmomyy 3 haftadır üst üste gidiyorum açlık tokluk testi vs. İçin Doktorum bu hafta gelme 2 hafta sonra gel herşey çok şükür yolunda dedi yarında 2.Doz tetenozum var en azından sağlık ocağından doppler cihazıyla kalp sesini duyar beklerim 1 hafta daha 🥰
hamcokelek33 Bibebek_2kedi hareketli çok şükür🥹 ama nasıl desem sanki daha az şiddetli artık, eskiden pat küt vururdu şimdi yer değiştiriyor gibi sürekli. Allah hepimize sağlıkla huzurla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin 💖
Bibebek_2kedi Brcu145366 nisoom01 Demekki herkesin bu haftalar böyle oluyormuş bebişlerimiz büyüdüğü için inşallah sağ Salim kucağımıza alırız hepimiz 🥰
nisoom01 Bibebek_2kedi 29+2 benimde öyle canım çok tekme atmıyor 3 4 gündür ama yer değiştiriyor onu hissediyorum bende bazen korkuyorum