Merhaba 15 gün önce tesadüfen enfeksiyonum olduğunu öğrendim bunun içinde 3 günlük bir antibiyotik tedavisi gördüm fitil ile birlikte şuan ise reglimin gecikmesinin 5. Günündeyim normalde düzenlidir reglim gecikmez 2 gün önce test yaptım ama negatif çıktı daha önce başına gelen oldumu yardımcı olabilir misiniz fikir amaçlı pazartesi günü kontrolüm var ama stres yapıyorum biraz da enfeksiyon için korkuyorum