LaydQueen01 inşallah birde gebeliğin ilk haftalarında ödem şişkinlik elbet oluyor ama vitamin ve desteklerinizi lütfen bırakmayın ben gebeliğimi çok yeni öğrendim ama bunun öncesinde başladım folik aside umarım gelişimi sağlıkla güzellikle ilerler ve yavrunuzu kucağınıza alırsınız 🙏🏽🍀🍀🍀 birde elenatal 1 de deneyebilirsiniz ben kg almadım hiç onunla yada solgarın folik asidini de araştırabilirsin :)