Merhaba öncelikle geçmiş olsun ben de aynı durumdayım sürekli tansiyon düşüklüğü yaşıyorum ama benim gebelik öncesinde de böyleydi yani gebeliğin etkilediği bir şey değil geçen hafta 3 4 kez bayılma noktasına geldim yüksek olmadığı sürece korkmauın diyorlar ama tabiki önlem almakta fayda var gün boyu genel anlamda kendini aç bırakmamaya çalış az ye ama zamanları sık sık olsun bir de bol şu içmeyi unutma tansiyonunun düştüğünü anladığın anda ayaklarını duvara dik ve yat bir de tuzlu ayran iç