Aysglkc
Hamilelik öncesi hipotiroidim vardı yaşayanlar bilir hamilelikte çok önemlidir bebek gelişimi açısından doz ayarı yapılması gerekir. İlk 3 ay tsh değerim sınırın biraz üstündeydi sonrasında sabitledik bebekte de çok şükür beyin gelişimi vs normal çıkıyor hep çok kafama takıyorum umarım bi sıkıntı çıkmaz. Bu durumu yaşayan var mı