Kızlar merhaba, benm 3.sezaryen olacak şuan 37+4 doktor haftaya alalım dedi Salı çarşamba falan ama bayramdan birkaç gün önce olacak kendi evimde değilim memlekette doğum yapacağım kayınvalidem de olsam kayınlarım gelir gider, annemde olsam bayram da gelen giden olur abimle görüşmüyorum o gelecek falan o yüzden ayın 2 sine gün aldım 39+2 oluyor sizce bekleyebilir miyim pzamana kadar, kilosu falan iyi küçük olsa dayanır mıydı diyorum. Büyük oğlum 39 da suyum geldi, 2.benm isteğimle 38 e girdiğim gün alındı bunda bekleyebilir miyim acaba ya korkuyorum 🤦🏽♀️