Aylinkk Kızlar merhaba, Şimdi doktorumuzun yanından çıktık 5+6 günlük dedi kese gelişimi gayet güzel dedi fakat kalp atışını duyamadık önümüzde ki haftalarda tekrardan gidicez içime bir kuşku düştü siz ne zaman duydunuz kalp atışlarını
Fahriye41 Aylinkk alttan baktı kalp atışını duydu ama karından henüz yok dedi yinede bn icim rahat etmedi en erken 2 hafta sonrasına buldum o zaman gidicem
Limonsekeri Aylinkk sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah her gün minik minik olmaya çalışıyor yakında kalp atışını da duyarsınız inşallah 🥰