Eğer konu darlık ise o açılıyor onda sorun yok, onun açılması için kimyasal bile var bir şekilde oluyor ama çatin dar ise, yani kemikler dar ise bebeğin kafası geçmiyor. Ben normal doğum denedim. Sancım gelmedi sancı verdiler. Kemikler açılsın diye ostrojen i arttirdilar ama olmadı. Bebeğin kafası daha büyüktü ki açılmam da 11 cm olmuştu. Sorun bebeğin kafasının geçmemesi idi ve sonra sezeryana döndü. İstersen önce normal doğumu dene, aklında kalmasın, gerekirse sezeryana dönersin zaten. Ben bebeğin kendi seçtiği zamanda hazırken gelmesi gerektiğine inanıyorum. Yani bekle 40 hafta gelirse gelir. Dogmazsa sezeryan olursun, doğarsa ne ala. O sancıyı çekmek bebeği doğum içinde uyarıyor. Zaten sezeryan bile olsanız bebek için sancı başlasın deniyor. Yoksa minik bebekler hazır olmadan doğuyor. Cidden her şey olacağına varıyor. Bence hiç kafana takma. İkisine de kendini hazırla. Benim sezeryana döndü. Sancılarım çok fena idi ama doğmadı. Sezeryanla geldi. Sonuç ikimizde sağlıklıyız. Öyle düşünmek gerek. Geleceği yöntemi de zamanı da cidden bebek seçiyor, ana baba doktor değil..