ysmnilhan1 Ferrozinc kapsül doktorum verdi aç karnına içiyorum 3 gündür sabahları istifra ediyorum bugün daha kötü etti beni hala kahvaltı bile yapamadım normal mi bu ya 😪😪😪 Sizce acile gitmelimiyim anlamadım ya ilk defa böyle oldu 😫