Nisannurr Çatlama olduktan bir kaç gün sonra test koyulaşmaya başlarsa gebelik öğreniliyormuş burada öğrendim ve bu konuları çok takip ettim. Çatlamadan 6 gün geçti ve 14 Mart pik 15 martta çatlamayı gördüm. Ama ovulasyona devam edip koyulaşma olacak mı diye merak ettim. Bugün ki testim düne göre bir tık koyu gibi geldi bana sizce de öyle mi ? Ve hamilelik olursa kesin olarak Ovulasyon tekrar pike mi dönüyor yoksa kişiden kişiye değişiyor mu
NoName_ Nisannurr pike gider mi bilemeyiz ama bence şuanki görüntüsü normal bir görüntü bir önceki güne göre hafif daha koyuda olabilr daha silikte bence testlerini boşuna harcamayın çatlamadan snra 17.günde erken test yapın gecikmeniz olduğunda yani
mucizemom8 Nisannurr böyle olması normal canım ikisi eşit koyulukta çıkarsa gebelik olabilir çok da gördüm öyle ama şuan koyulaşma yok inşallah sağlıkla guzel haberler alırsın ♥️
Nisannurr Kivircikannee evet biliyorum da sanki son 2 güne göre daha da koyulaşmış gibi geldi acaba pike doğru gider mi diye merak ettim
NoName_ Nisannurr zor biliyorum ama saymayı bile unutun normal bir süreç değerlendirmeye devam edin 2 günde bir kendinizi buna şartlamayın tabi yine akışına bırakın 🥹
Nisannurr NoName_ hamilesin galiba bana dua et olur mu ? Bu ay hamile kaldığımı öğreneyim ve sağlıkla devam etsin gebeliğim 😞 daha önce 3 kimyasal yaşadım da
NoName_ Nisannurr evet hamileyim ederim tabikii ben bir defa kimyasal yaşadım ama uzun bir süre bebeğimi bekledim bilirim o yüzden bu süreçte edilen ve alınan duaların önemini kıymetini,Rabbim inşallah gönlüne göre versin en hayırlı vakitte sana da isteyen herkese de hayırlı sağlıklı bir evlat nasip etsin bekletmesin daha fazla 🌸
mucizemom8 Nisannurr çatlamanin 7 gün olmuş on gun de yapsan çıkar gibi ama yinede gününü bekle derim çünkü ben onuncu gün kanam oldu tekrar o gün kan verdim beta 18.3 çıkmıştı ama doğru sonuç 14.15 gündür