Kızlar merhaba ,
Geçen hafta 6+0 da kanama yaşadım doktora gittim kalçadan progestan iğne verdi 3-4 saat sonra geçti . Bugün sabah tekrardan 1-2 saat süren sonra geçen kanama durumuyla doktora gittim yine iğne oldum .
Gebeliğin başında böyle olanlar var mı normal mi ? Korkuyorum 🥹 Doktorum normal diyor ama merak ediyorum gerçekten benden başka yaşayıp sağlıkla kucağına alanlar oldu mu🥹🤰