Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim 14ünde adet oldum 28inde yumurtlama gördüm 16 mart itibariyle 4 gün boyunca test yaptım hepsi pozitif çıktı. Dedim bu sefer kan vermiycem bekliycem direk ultrasona girerim. Sata göre bugün 5 haftalık gözüküyor ama alttan baktı kese yok ama kalınlaşma var adette olacak olabilirsin hamile de olabilirsin dedi. Testlerin pozitif olduğu günler akıntıyla çok hafif kan geldi bi kaç kez yerleşme kanaması diye düşündüm. Oğlumda da geç döllenme olmuştu pco var bende. Doktor kan ver dedi verdim şimdi bekliyorum 1.5 saat sonra çıkacak. Ama beklerken 1000 tane şey geçiyo aklımdan. Hamile değilsem 4 tane test neden pozitif verdi? Geçen ay kimyasal da betam 47, 65, 52,44 olmuştu en son sonra kanama başladı pıhtı düştü bi daha bıktırmadım betaya ama düşmüştür diye tahmin ediyodum daha önce de 2 kere yaşadım kimyasal düşmüştü hızlıca ve daha yüksekti onlar. İçerde parça falan da yok. İnşallah geç döllenmedir ve hamileyimdir. 1.5 saat nasıl geçecek bilmiyorum ☹️ çok uzun oldu kusura bakmayın