Fotoğraf atma şansın var mı ? Diş hekimi asistanlıgı yaptım az çok anlıyorum, 22 yaşındasın iyi düşünmen lazım kendi dişlerin baya bi küçültülecek zirkonyum kaplama yapılması için yani geri dönüşü yok bundan sonra hep kaplama yaptırmak zorunda kalırsın. Gittiğin kliniğe güvenmen çok önemli estetik yapılması lazım, bir de iyi değerlendirilmeli tel tedavisi plak tedavisi sana pahalı geldiği için düşünmüyorsun belki estetik dolguyla da ayrıklar kapatılabilir