Kızlar ikinciye hamileyim belirtilerim ilkinden çok farklı, mesela ilk gebeligimde cildim çok güzeldi oğlum oldu. Şimdi yüzümde her yerim sivilce ve çok canımı acıtıyor. Canım turşu istiyor. İlk gebeligimde tatlı yiyordum genelde. İlk gebeligimde mide bulantısı vs neredeyse hiç yaşamadım bunda 2. Aydan sonra fazlasıyla yaşadım. Bugün tam 12 haftalık oldum doktor kontrolüm vardı. Doktorum uygun pozisyonu yakalayamadı genelde göstermeyen kız olur dedi. Tam ekranı kapatacakti bidaha bakayım dedi sonra erkek olabilir dedi durdurdu ekran kaydını yakınlaştırdi eğer kordon değilse bu pipi dedi ama daha erken yine de hiç bir şey almayın dedi. Belirtiler tam tersi olduğu halde aynı cinsiyette hamilelik yasayaniniz oldu mu ?