ozgeshbgnr Kızlar 30+3 hamileyim karnım çok ağrıyor kaşık ağrısı değil sancı gibi de değil anlayamadım. Bebeğim çok hareketlendi bir anda . Siz de oluyor muydu korkmalı mıyım?
cagdag Merhaba 3 gündür aynı sorun bende de var. Geçti mi yada doktora gittiniz de neymiş öğrenebildiniz mi? Bir ay geçmiş ama sormak istedim yinede