Daha önce dış gebelik ve düşüğüm oldu 1 yıl sonra yani bu ay hamile olduğumu öğrendim 20 beta ile dün beta verdim 54 çıktı bu gün doktora gittim güzel yükselmiş haftaya cuma gel görüşelim dedi bende dedimki beta takibi yapmayacağız mı sağlıklı yükseliyor mu her 2 günde 2 kat artıyor mu diye diyorum gerek yok cuma günü bakılır diyor yani yaşadıklarımdan dolayı korkuyorum sizce ben mi büyütüyorum dış gebelik geçirdim çok zor süreçlerdi Allah kimseye vermesin