Cegdem canım valla bende öyleyim hergün hergün sağlıklı yemekler yapmıyorum tabi yani mevsimi olan sebzelerle yapıyorum ama bide eşim günlük yiyiyo yemek diğer güne kalınca yemiyo bende ona göre az yapıyorum ama bazen dışardan bazen aparatif şeyler yiyoruz