Cyclo- progynova
Kızlar rahimde yapısıklık vardı dun ameliyat oldum bu ilacıda yazmış doktor 21 günlükmüş
Ama nasıl kullanmam gerektiğini söylemedi cıkış yaparken eczacı sordu ama bilmediğimi söyledim günleri oluyormuş sanırım, eczacı ozaman normal hemen başla dedi bunun özel bi günü varmı âdet günü baslanıcak vs gibi falan bilenler yardımcı olabılır mı