dilarakocc Kızlar adetime 6 gün var testi yaptım çöpe attım 2 veya 2.5 saat geçmişti üzerinden baktıgımda böyleydi sizce görünürde bişey var mı?
ddefnos dilarakocc ilk 10 dakikadan sonra çıkan sonuçlar doğru değil canım hafif var gibi ama bekledikten sonra çıktıysa yanılma oluyor
dilarakocc ddefnos o zaman 1-2 gün sonra tekrar yapayım canım 1 saat öncesi kasıklarıma bir ağrı girdi ama anlatamam adetle aynı belirtiler bar anlayamadım kafam çok karıştı
dilarakocc ddefnos ayy hayırlısı olsun canım ya Allah var ya istiyorum ama inşallah 🌸isteyen herkese versin Allahım