Merhabalar kızlar 2. Bebegime hamileyim bebegim 6+6 ama dün doktora gittim 4+6 yazıyordu doktor geç döllrnme dedi kes göründü çok şükür ama bebek görünmedi 10 gün sonra gel dedi ilk kızımda böyle bir şey yaşamamıştım üzüldüm açıkcası bu durumda olup saglıkla kucagına alan var mı bebegini bir de bazı yerde ikiz gebelik oldugu içinde olabilir diyor kafam karıştı