Zumra144 Merhaba arkadaşlar. 6 haftalık hamileyim ama sadece göğüslerin büyüdü. Ara ara da çok az adet olacakmışım gibi sancım oluyor. Ne mide bulantısı ne baş dönmesi. Daha erken mi bu belirtiler için.
Sinemtsn Zumra144 18 haftalık oldum hiç bir belirti yaşamadım bazen hamile olduğumu unutuyordum.. bulantı yaşamamak daha iyi
Ruvis Zumra144 bazı kişilerde olmayabiliyor bendede aynı senin belirtilerin oldu sadece 12 haftalık hala aynı .11. Haftada falan bu belirtilerde yok oluyor bilgin olsun 🤗
Vefas Zumra144 daha erken canım 6. Haftada başladı benim bulantılarım ama başkalarında sonradan başlıyor.
Aysglkc Zumra144 7 haftaya kadar sadece regl sancısı gibi ağrılarım oluyordu oh dedim bulantı vs olmayacak heralde :) o hafta bir başladı 14.haftaya kadar zordu tabi ama hepsi geçiyor ilk 3 Aydan sonrası çok daha rahat
Figennn Zumra144 Nazar deydiricen kendine kiz🧿 8,9 haftalarda basladi benim simdi 37+3 hala devam😃🤷🏻♀️
syntugce Zumra144 merhaba, Bende 6 haftalık hamileyim. Bende de belirti olmuyor. Adet olacakmışım gibi sancılarım oluyor o kadar. Doktora gittin mi kontrol için.
Zuhresule Zumra144 ben 30. Haftamdayim. Kızım içimde oynamasa hamile olduğumu bilmicem. Hiç belirti yaşamadım
Fatmaykt Zumra144 bazı kişilerde olmayabiliyor bende de 6 haftalıkken başlamıştı inşallah hiç birini yaşamazsın 💜
smls19 Zumra144 aynı ben canım bende senin gibiyim 5+6 olduk daha birşey yok belirti az az ağrı geliyor ama benim ara da baş dönmem oluyor o da hemen geçiyor