Kızlar merhaba 22 haftalık gebeyim progestan kullanıyorum 200 mg geceleri bir adet gebeliğin başından beri ama su geliyor bildiğiniz az az eskiden tortu şeklinde gelirdi şimdi iç çamaşırım az az ıslanıyor ,ve tam itemiyorum ilacı bu aralar yarısı çıkıyor bu sabah yine farkettim az bişey su lavobaya gittikçe görüyorum ama bildiğiniz şeffaf su bu durum 13 haftadan beri var doktora gittiğimde suyun iyi gayet diyorlar ama ya farketmezlerse diye korkuyorum 😨
Aranızda progestan kullanıp başına böyle durum gelen var mı