Amabanavardendi 39.hafta bitecek normal doğum bekliyoruz ama ailevi sebeplerden dolayı her geçen gün benim içim daha da sıkıntı oluyor bian önce dogjm yapıp hayırlısıyla toparlanmak istiyorum. Hurma yürüyüş vs hepsini yapıyorum ama tık yok
DENIZ_55 Amabanavardendi bende 36+2 haftaligim.bendr dogurmak istiyorum doktor bekle azdaha diyor ben sezeryan olacam 37 olsun dedim yok 38 haftada alacam dedi bayramdan sonra dogum olacak ama sanki gün geçmiyor ara ara sancim oluyor bende ilerlemesin diye yatıyorum planlı olsun istiyorum dogumumu nasipse inşallah
Elif5361 Amabanavardendi 39+3 olcaz bütün tuşlara bastım bugün dip köşe temizlik yaptım yetmedi yürüdüm +oğlum var bitane peşine şimdi sıcak bir duş gelsin istiyorum artık 🥲
sakinim_tmm Amabanavardendi ikisinide tecrübe ettim normal doğum kesinlikle daha kolay sezeryanda toparlanamadım asla
DENIZ_55 Amabanavardendi yani evet normal başta çekiyorsun sonra unutuyorsun sezeryanda ise zor toplaniyon benim mecburi sezeryan olacam ama aniden dogum başlayıp normal yapmak isterim sezeryana gerek kalmadan😂😂