Buseyyz Kızlar 3 gündür midemde mi bağırsak mı organlar yukarı çıktığı için anlamıyorum 😂 garip sesler geliyor ve müthiş ishal var mide bulantısı var ay salgın mı var son haftalarım diye mi sizde durumlar nasıl
Buseyyz G-l-y ben doktora yazdım dahiliyeye acile yönlendiriyor hamilelikte ilgili mi değilmi demiyor siz doktorunuzla konuştunuz mu peki bir şey dedi mi birde kaç haftalıksınız acaba
Gulce35 Buseyyz bugün ben de aynı şekildeyim. İlk doğumum sezaryen olduğu için sancı mı değil mi anlayamadım ama dedikleriniz aynen bugün bende de başladı. Kaç haftalıksınız?
Buseyyz Gulce35 35 haftalığım yani söylemesi ayıp normal ishal değil bildiğin su o gün sancılarımla acile gittiğimde ebe hemşire ishal bulantı var mı demişti o zaman yoktu ama şimdi doktorum dahiliyeye yönlendiriyor doğumla alakalı mı anlamadım açıkcası
hande0104 Buseyyz bende de oldu bu durum şu an azaldı gibi ama tamamen geçmedi benim de son haftalarım . Doktoruma sormadım ama internette doğumun yaklaştığına belirti diye söylüyor bu durumu bilemiyorum artık☺️
Buseyyz hande0104 evet bende okudum onu böyle olanlar 1-2 hafta içinde doğurduğunu söylüyorlar bakıyorum nişan su yok daha 3 gündür devam ediyor anlayamadım tüm gebeler aynı durumda anladığım kadarıyla forumdan
Gulce35 Buseyyz aynen dün öyleydi bugün şimdilik bişey yok 36 haftalık oldum bende sağlıkla gelsinler inşallah ❤️
hande0104 Buseyyz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah , son zamanlar bayağı zor geçiyormuş cidden . Endişe,korku ,heyecan her şey var
Gulce35 Buseyyz gün yeni başladı her an her şey olabilir 🙈😃 ama umarım geçer olmazsa ptesi bir doktora git fazla su kaybı iyi değil 🌸