Bugün 30.haftalık oldum. 1 haftadir karnımda portakal gibi toplanmalar oldugu için doktorum gunde 4 kez nidicard başladı. Biraz endişeliyim sayı olarak fazla olduğu için? Bu ilaci kullanan var mı uzun süre? Bebeğin suyunu vs falan azaltma durumu yok dimi? Kullananlar paylaşabilir mi yorumlari. Doktor endol diye bi ilaç var o bebegin suyunu azaltıyor onu yazmıyorum ondan nidicard yazıyorum dedi ama tedirgin oldum nidicard in da olumsuz etkisi olur mu diye. Lütfen kullananlardan dönüş bekliyorum ne kadar süre gunde kac kez kullandınız?