Merhaba 3 yıllık evliyim 3 aylık çocuğum var
Evliliğimizin nişanlılık döneminden bu zamana kadar ailem eşime çok iyi davrandı hiç bir uyarıda dahi bulunmadı fakat eşimin annesi tabiri caizse kaynanalığını hiç bırakmadı( kayın pederim yok) Kavgalarımız hep annesinin yaptıklarından oluştu boşanmayı bile düşündüm eşim annesine karşı annem üzülmesin düşüncesinde.
Lohusalık döneminde yaşanan üzücü şeylerden ve kayın validemin davranışlarından dolayı artık sabrım taştı bunalıma kadar gittim annemde eşime “bakamayacaksan ben bakarım” diyerek uyardı
Eşimin annesine bana hakaretler etmesine rağmen kötülük olmasın diye her şeyi sineye çektim arayı düzellttik eşim se bu söze karşı aileme karşı soğuk davranıyor dün babamı bimde görmüş ekmek alcam ben demiş geçmiş gitmiş
Ben annesine karşı soğukluk yapmıyorum eşimin bu tutumuna karşı sizce ne yapmalıyım eşim anne kuzusu bi nevi annesine yalakalık yapmaz fakat annem üzülmesin diye çabalar