Beybisibebişine yarasın tatlım 🤣🤣🤣
Bende tek değişen şey et tavuk yemek istemiyorum
Ama köyde yaptırdığım kavurmayı yiyorum bol bol
Tatlı Canım istiyor ama son iki ayım kalmış yememeye çalışıyorum aşırı çabuk kilo alınıyor ya 😳
Ama kahvaltımı çok iyi yapıyorum meyvemi çerezimi sütümü vs hepsini yiyorum yetiştiremiyorum saatlerini 🥰🤣🤣🤩