Merhaba arkadaşlar ben Aralık ayında boş gebelikten kürtaj oldum bu ay femera kullandım 15 gün kontrol gittim sağda 13 solda 9 mm yumurta olmuş tekrar kontrol gittiğimde büyümemis bende çok Umut etmedim ama bugün adet günüm hiç adet olacak gibi belirti yok 18 de awox erken gebelik testi yaptım çıkmadı önceki hamileliğimde kasik ve göğüs hassasiyeti çok fazlaydı bu defa adet belirtisi de hamilelik belirtileri de yok adetim düzenli gecikmez sormak istediğim böyle olup sonrasında Hamile olduğunu öğrenen oldu mu Umut işte insan biraz da olsa Umut ediyor