Anneyimmmben Kızlar bu kokuyu sürekli fenomenlerde görüyorum normalde linklere tıklamam ama çok merak ettim kullanıp memnun kalan var mı
Catperson Anneyimmmben güzel bir koku fresh çiçeksi, almadan önce herhangi bir açık parfümcüde deneyebilirsiniz. Boss Intense muadili bir koku.
Minik6075 Anneyimmmben ben hiç sevemedim ya aldım bir kere sıktım midem bulandı kokusundan. Bana ağır geldi bilmiyorum. Yıllardır 409 kullanıyorum temiz temiz geliyo kokusu bana 🌸
Bkt33 Anneyimmmben Librenin muadili zaten çok güzel bir koku , bende kullanıyorum . Orjinalini de kullandım bunu da çok güzel hiç bir fark yok