Merhaba 36 . Haftaya yeni girdim bugün kontrolüm vardı Nst bebek hareketleri gayet iyi ama doktorum suyu az mı ıcıyorsun çok az bi azalma var suyunda dedi. Salı günü tekrar bakıcak bol şu iç dedi.
Aynı durumu yaşayan varmı neler yapmam lazım bu süreç nasıl ilerledi?