Innerglow Kızlar ovülasyon atıcam bir dolu bir boş yapıyoruz sperm hareketinde sıkıntı var o yüzden bilemiyorum hsg çekildim bu ay inş tutar inş olur
Dkyckbraaa-1 16 martta yumurtladım iki çizgi de tamamen kıpkırmızı olması gerek, senin ki tam koyu olmamış canım
lnbahar Dkyckbraaa-1 canım pik olduğu gün değerlendirmek mi gerekiyor acaba sonraki günleri değerlendirdim ama içim huzursuz o gün eşim nöbetçiydi şans var mıdır
Dkyckbraaa-1 Aslında koyu gibi de şuan tam inceledim sanırım aydınlık bir yerde çekmişsin ondan tam koyu durmuyor yakınlaştırıp baktım koyu koyu 🫣😁
Innerglow Dkyckbraaa-1 ya bazılarında simsiyah nerdeyse benim hiç öyle olmuyor ya en fazla bu kadar oluyor canım bende salı çrş pik gördüm Prş çatladı salı dolu Prş dolu yaptım cmt de değerlendirmeyi düşünüyorum inş olur
Dkyckbraaa-1 lnbahar yumurtlama sonrası çatlamaya kadar vakti var canım nasbinde varsa tutmuştur. Ve yumurtlama gününden sonra tutan bebek de genelde erkek cinsiyeti olur derler hadi bakalım hayırlısı olsun 😁
lnbahar Dkyckbraaa-1 ayyy hadi hayırlısı ya eğer olursa size haber veririm inşallah mübarek ramazan günü olur 💜😍🙏🏻