Aybukee1 27+5 haftalık hamileyim dişimde enfeksiyon oluşmuş diş hekimi augmentin verdi, kendi doktorum da onayladı kullanabilirmişim ama içim rahat değil var mı böyle ileri süreçte antibiyotik kullanan
dilaradoyan Aybukee1 doktorunuz onaylamış. Enfeksiyon varsa antibiyotiği kullanmazsanız daha çok sorun olabilir. Doktorunuzu dinleyin lütfen
Bebekmert Aybukee1 bende kullandım en başta direndim ama ağrılar daha artti mecbur kaldım enfeksiyon artarsa daha riskli
Aybukee1 Bebekmert ben de direndim ama başka çare kalmadı😔, zaten bu gebelere verilen bir antibiyotikmiş mecburen başladım artık
Kaannur Canım ben 26 haftalıkken kullanmıştım doktorumda sıkıntı olmaz dedi çok şükürde olmadı o yüzden gönül rahatlığıyla kullan çünkü enfeksiyon ve ağrı daha kötü zaten 32 haftaya kadar da dolgu yaptırmaya izin veriyorlar ben kanal tedavisi yaptırdım çok şükür şu an 34+6 dayız