EsoMom_ ya bi tık da önceki kaybımı bildiği için beni fetal dna testine falan yönlendirdi hastanelerinde yapılıyormus. İşte kese küçük 4 haftalık anca falan dedi. Ama önceki gebeliğimde de kücüktü ve doktor karnıma bastıra bastıra zar zor görmüştü. Bunda hiç zorlanmadan değdirir değdirmez gördü bana hiç küçük gelmedi. 5+5 zaten büyük bi hafta değil ki hocsm cok normal durmuyor mu kese dedim hayır 11 mm küçük dedi. Biraz işkillendim. Kaygılarımı bilen bir doktor olduğu için bi tık midemi bulandırdı araştırmaya başladım. 5+5 için gayet uyumlu bi ölçüm olduğunu farkettim. Biraz araştırmayı bilmesem beni kekleyecek gibi hissettim. Eğer tekrsr gittiğimde yok küçük şöyle böyle derse yoluna bak dicem