seyma0661 bende geçmedi 🥲🤣🤣İlk oğlum 21 aylığı geçti onu biraz fazla seven olsa Aklım cikiyo djdjd ama güzel de bişey aslında . Bide İki aileninde en küçüğü bizimkilerin ilk torunu kv gilin 8 sene sonraki en küçüğü Bide kp ismi bizi falan sormalzar hiç🤣🤣Dün eşim tarla vs işi var diye kv gitmiş erken çıkmış biz gitmemistik görümcem gelmiş Eşim arabadan inerken Hani nerdelee diye sordular duydum TLF la konuysyoduk🤣🤣🤣