Kızlar benim yatak odasındaki yatağımın bir tarafı ful duvara dayanık oda küçük olduğu için yani nevresimleri değiştirirken duvar kısmını o kadar zor yapıyprumki resmen iki büklüm oluyorum yatağı hafif çekip yatapım üstüne çıkıp ordan geçirebiliyorum çarşafı duvar olduğu için ama komple çekmiyorum tabiki yatağı az bişey bu bebeğime zarar verirmi ben değiştirmesemde kalıcak öyle yani en geç 5 güne bir değiştiririm çarşafları eşimde mesai kaldığı için onunda değiştirmeye fırsatı olmuyor maalesef ben yapıyorum genelde bide bugün bel kasık ağrımda var doktor doğuma hazırlanıyor rahim çok ağır kaldırma diyor tek yaptığım ağır iş sanırım yani daha doğrusu beni bi tık zorlayan bu sizce salmalımıyım değiştirmeyi eşimemi bırakmalıyım yoksa bişey olmazmı