annesim220508 farkındayım ama kv gelip gidip bu diğer çocukların kadar iyi gelilmiyor , çırpı bacak falan diyip duruyor üzülüyorum ilk doğduğunda bile görğmcemle konuşurkem gelişmemiş diyordu 3.5 kilo çocuğa kilosu iyiymiş ama gelişimi kötüymüş falan