Merhaba güzel anneler. Doktorumu çok seviyorum, çok da memnunum ama kadını her gördüğümde, Instagramdan bir seyimi her beğendiğinde korkularım tetikleniyor ve o gece muhakkak dogurdugumu görüyorum… İlk doğumum çok zordu, bu daha kolay olur korkma diyor da, nasıl korkmayayim😄 bilmeyince korkmuyordum da, şimdi her asamasini biliyorum. Sezaryenden inanılmaz korkuyorum, yani illa ki normal olacak ama şu an iki aylık gebeyim ve kalan 7 ay boyunca her gece dogurdugumu görmek istemiyorum diye doktorumu mu değiştirsem dedim…
Çok tatlı kadın, güler yüzlü ve güzel de. Serklaj vs yapılacak, her halimi de biliyor şimdi, haksızlık etmeyeyim. İlk gebeligimde de serklaj oldu. Of gidip devlette mi dogursam diyorum bazen. Ebeler daha tecrübeli nihayetinde… Kafamda deli sorular 🤦🏻♀️