Ozgekiz Mervee_11 37+2 de doğurdum, kuvez değilde fototerapi aldı bir gece sadece 😊 onda da yanımdaydı zaten hep
BirazbundanBirazondan1 37 +1 de doğdu kızım küveze girmedi. 36 haftadan sonra solunumunda sıkıntı olmazsa küveze girmez
2cocuk2kopek Mervee_11 sezaryen de genelde o hafta okunuyor bebeğin rahatsızlığı yoksa küveze alınmaz