Ben hamile kaldım kalali kabızlık sorunu ile uğraşıyorum gebelik şekeri çıktığı için kayısı incir falan onları da yiyemiyorum. Kadın doğum doktorum suda çözünen magnezyum werdi o etki eder dedi ama oda etki etmiyor maalesef. Ama her hangi bir başka bölüme yönlendirmesi. Bol su için diyolar ben günde 3 litreden fazla su içiyorum tık yok 😔