Selcanakgun Bebeğine kavuşuyosun yani ne güzeel sakin ol güzel nefesle yönetrsen dayanılmayacak birşey yok ben de sıfır sancı ile oğluma doğum yapmıştım ilk fitille açıp sonrası suni vermişlerdi bebeğine odaklan sağ sağlim sağlıcakla al kucağına inşallah 🥰🥰