Melisa_12233 hamile olduğumu regl olmam gereken gün kan tahlilinde öğrendim ve kahverengi lekelenmem oldu o gün sonra devam etmedi ama doktora gittiğimde yine başladı 5+ günlerde bende o dönemde progestan fitile başladım arada ilerleyen haftalarda kanamamda oldu kanama alanım vardı 4 kutu igne 4 yada 5 kutu fitil kullandım ama çok şükür bebegim saglikli 18 haftalık oldu. Yerlesme kanamasida olabilir, progesteron hormonu eksik oldugunda da lekelenme oluyormus kanama alani olmasa bile ilk haftalarda. Doktorum eger bebek saglikli ise kanamalar lekelenmeler ilacla geciyor korkma demisti, ama bebek saglikli degilse kanamada olursa dusukle sonuclanabilir buda ihtimaller arasinda diye bilgi vermisti. Stres yapmayın eger devami gelmezse yerlesme kanamasi dedikleri olabilir ama progestan kullanmanizinda bir zarari yok eger verdiyse bebegin tutunmasini saglayan hormon bunu vücut zaten uretiyor